Terci De Cocos Fara Cereale Vegan Keto

Terci Keto Vegan Din Cocos Fara Cereale

Astazi, facem o alta reteta sanatoasa, facem rapid un terci de cocos fara cereale, vegan, keto. Daca nu consumi gluten si iti place cocosul, atunci trebuie sa incerci acest terci vegan, usor de facut.

Poti vedea reteta in varianta video pe canaul de you tube: 100 de ani –  Retete fara alergeni, aici:

Acest terci de cocos, vegan, fără cereale, este natural si nu contine gluten. Este un bun înlocuitor pentru terciul din ovaz sau pentru cerealele cu lapte.

Terciul de cocos este ideal pentru cei care nu vor sa consume zahar, pentru diabetici si pentru cei ce doresc sa slabeasca sau care sufera de constipatie.

Reteta –  Ingrediente terci de cocos fara cereale vegan

Pentru aceasta reteta, avem nevoie de urmatoarele ingrediente:

  • 200ml lapte după preferință
  • 2-3 linguri de făină de cocos (făină de cocos fără gluten)
  • 1 lingură semințe de in măcinat sau semințe de chia
  • Îndulcitor după preferință
  • Topping după preferință

Cum facem terciul fara cereale?

Pregatim ingredientele pe care le-am mentionat mai sus.

Punem laptele la fiert. Il putem fierbe simplu sau cu diverse condimente.

Terci de cocos cu turmeric si seminte de in

In acest caz, facem terci termeric latte cu faina de cocos si seminte de in.

Aasa ca, adaugam turmeric, putina nucsoara, cardamon, putin ghimbir macinat si scortisoara.

Citeste si:  Unt De Ovaz Vegan 100% Sanatos

Dam la fiert si cand este gata il dam deoparte.

Adaugam 2 linguri de faina de cocos si o lingura de seminte de in proaspat macinate.

Atentie! Semintele de in trebuie sa fie intotdeauna macinate proaspat pentru ca oxideaza.

Le amestecam bine si dupa aproximativ 1 minut, vom observa ca vom obtine un terci cu o textura foarte fina si gelatinoasa.

Nu recomand sa fierbem semintele de in cu terciul.

Trebuie sa le punem dupa ce am adaugat faina de cocos si se mai raceste laptele.

Desigur, acum mai poti adauga si alte arome sau indulcitori dupa preferinta.

Nu pune zahar! Ai alte variante mai sanatoase precum stevia sau siropul de artar.

Deasemenea, poti decora terciul dupa preferinte, cu fructe uscat si seminte.

Terci de cocos cu seminte de chia

De aceasta data, folosim lapte de cocos la temperatura camerei pe care l-am facut dupa aceasta reteta: Cum facem lapte de cocos?

Adaugam o lingura de seminte de chia si doua linguri de faina de cocos.

Amestecam foarte bine pana cand obtinem o consistenta de terci.

Optional, poti adauga si alte arome si indulcitori dupa preferinta.

Daca pui terciul putin , la foc mic, va deveni mai consistent.

In acest terci, eu am adaugat, optional, unt de arahide si cacao.

Am pus si fulgi de migdale si cipsuri de ciocolata. Asta este tot.  Simplu si rapid.

Citeste si:  Foi de Placinta fara Gluten din Fasole

Desigur, poti consuma si terci de ovaz. Este un aliment sanatos.

Din terci de ovaz poti face si placinta cu mere. Ai reteta aici. Placinta cu mere din terci de ovaz.

Acum stii ca poti face terci si din faina de cocos si alte ingrediente sanatoase.

Pofta buna!

Terci de cocos fara cereale vegan
Terci de cocos fara cereale vegan
Aboneaza-te la canalul de retete 100 de ani – Retete fara Alergeni!

Lasa un comentariu mai jos si spune-ne cum a iesit reteta terci de cocos fara cereale vegan, keto! Vrei sa afli cum sa faci si alte bunatati?

Poti propune si alte retete sanatoase pe care sa le pregatim in acest blog sau pe canalul de retete.

Nu uita sa te abonezi la canalul de you tube – 100 de ani – Retete fara alergeni – Retetele Longevitatii, daca vrei sa vezi ai alte retete de paine si dulciuri facute din ingrediente sanatoase, fara gluten sau zahar!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *