Cum sa te mentii in forma dupa 40 de ani?

Trucuri si sfaturi utile pentru a arata bine dupa 40 de ani

Este important sa stii cum sa te mentii in forma dupa 40 de ani, deoarece, pentru multi dintre noi, aceasta reprezinta un punct de cotitura care aduce schimbari.

Dupa ce ai ajuns la varsta de 40 de ani, ar trebui sa ai mai multa grija de tine si de felul in care alegi sa iti traiesti viata. Intrebarea pe care ti-o pui este, cel mai probabil: ce trebuie sa fac pentru a fi in forma dupa 40 de ani?

Ce se intampla dupa 40 de ani?

Metabolismul nu mai este acelasi, kilogramele isi fac de cap linistite oricat de mult am incerca sa ne controlam alimentatia, apar durerile de oase, musculare iar dilema cea mai mare este “cum sa ne mentinem in forma”?

Cum sa te mentii in forma dupa 40 de ani
Am observat ca multe persoane incep sa se considere batrane cand schimba prefixul, deaceea am ales sa vorbim despre cum sa te mentii in forma dupa 40 ani.

Este adevarat ca multe probleme par sa apara dupa aceasta varsta dar nu trebuie sa te sperii. Daca exista probleme, exista si solutii. Trebuie doar sa le gasim. Pana la urma, cum sa te mentii in forma dupa 40 de ani, poate fi o chestiune de atitudine ca si in multe alte aspecte ale vietii.

Varsta este, in fond, doar un numar care nu reprezinta neaparat felul in care arati si te simti.

Cum sa te simti mai bine atitudinte pozitiva

Daca esti o persoana care duce o lupta cu kilogramele, trebuie sa stii ca dupa 40 de ani, rata metabolica scade.
Doctorul Pamela Peeke vorbeste in cartea sa „Fight Fat Over 40”. Ea sustine ca poti castiga lupta cu kilogramele, mentinandu-te sanatoasa doar printr-o simpla rutina zilnica.

Ai grija la alimentatia ta!

O dieta sanatoasa si mult sport te vor ajuta sa arati si sa te simti bine. Este foarte cunoscut faptul ca o alimentatie potrivita este chiar mai importanta decat exercitiile fizice zilnice, dieta avand efecte de lunga durata si mult mai complexe asupra organismului tau.

De asemenea, daca vrei sa slabesti, prima schimbare pe care trebuie sa o faci este cu siguranta dieta ta. Include in alimentatia ta cat mai multe legume si fructe proaspete!

Citeste si:  Boluri tibetane pentru terapie si decor

Consuma seminte, nuci si leguminoase care sa iti ofere proteinele de care ai nevoie. Invata sa gatesti sanatos pentru a avea o viata sanatoasa si evita pe cat posibil mancarea prajita in mult ulei si excesul de zahar de orice fel.

Renunta la zahar!

Astfel, trebuie sa stii ca renuntarea la zaharul din cafea sau ceai si la paine nu functioneaza intotdeauna asa cum te astepti si trebuie sa acorzi o mai mare atentie alimentatiei.

Consuma legume si fructe!

Nu trebuie doar sa renunti la anumite alimente ci trebuie sa adaugi: mai multe fructe, legume, cereale, un mic dejun sanatos, verdeata la fiecare masa. Adauga legume si verdeturi alaturi de proteine santoase. Mesele tale trebuie sa fie cat mai dese, cu o gustare intre ele.

Cum sa slabesti fara sa renunti la micile pofte?
Infometarea clar nu functioneaza dar consecventa si “corectitudinea” alimentatiei vor da roade de fiecare data. Daca la 20 de ani aveai nevoie de 2000 de calorii/zi, la 45 vei avea nevoie de 1.700 de calorii pe zi. Daca menetii acelasi aport de calorii, sansele de a castiga kilograme in plus sunt mult mai mari.

Fa sport si miscare!

Alimentatia este un punct forte insa nu este totul. Fa exercitii fizice. Sportul te va ajuta sa iti mentii rezultatele obtinute prin alimentatie si sa iti tonifiezi musculatura.

In plus, iti va da mult mai multa energie indiferent daca alegi sa mergi la sala seara sau dimineata. Vei observa o imbunatatire a starii tale fizice si psihice.

Sportul ar trebui sa fie prietenul tau indiferent de varsta pe care o ai, dar mai ales daca ai trecut peste varsta de 40 de ani. Nu uita ca imbatranirea este un proces ireversibil, dar pe care il poti incetini daca vei lua deciziile potrivite in legatura cu stilul tau de viata. Sportul este primul pas pe care trebuie sa il faci.

Organizeaza-ti timpul astfel incat sa introduci in programul tau cel putin o ora de sport aproape zilnic. Acesta elibereaza endorfine si te va face sa te simti mai bine si in interior, nu doar in exterior. In plus, vei evita depunerea kilogramelor in plus in zonele mai delicate ale corpului tau.

Citeste si:  Ginko Biloba remediu pentru circulatia sanguina

Cadouri pentru sportivi
Daca nu te simti confortabil sa faci exercitii la aparate, asta nu inseamna ca trebuie sa excluzi sala din planul tau de antrenament. Intr-adevar, la o sala poti face atat exercitii de forta dar si cardio.

Cum sa te mentii in forma dupa 40 de ani? Fa mai multa miscare in aer liber si sport!

In acest sens, poti alege clasele speciale de aerobic, circuit training, zumba, cycling si multe altele.  Acestea iti vor da mai multa energie si iti vor tonifia musculatura.

Peste 40 de ani, este indicat sa faci exercitii cardio de 4-5 ori/saptamana timp de 45 de minute si exercitii de forta de 30 de minute de doua ori/saptamana.

Uneori, poate nu dispui de timpul necesar sa mergi la sala. tocmai de aceea, iti recomandam sa nu renunti la miscare. Combina exercitiile pe care le faceai in mod obisnuit cu o plimbare in ritm alert in parc, mersul pe bicicleta, inotul sau ridicarea de greutati.

Cum sa te mentii in forma dupa 40 de ani? Relaxeaza-te mai mult!

Redu stresul! Mare parte din kilogramele acumulate sunt din cauza stresului. Acestea se concentreaza cu precadere in zona taliei, existand pericolul unor boli cardiovasculare, hipertensiune, atac cerebral, diabet etc.

Respira adanc pentru relaxare, cum sa te mentii in forma dupa 40 de ani

Sfatul nostru: Ai grija de sanatatea ta, diminueaza stresul, acorda atentie alimentatiei si include cateva ore de miscare in fiecare saptamana!

Crema antirid de noapte si crema pentru ochi

Stim cu totii ca tenul necesita o atentie deosebita atunci cand vine vorba de intretinere si infrumusetare, mai ales dupa 40 de ani.

Pentru doamnele care au trecut de varsta de 40 de ani care vor sa arate mai tinere, au nevoie de o crema antirid de noapte si crema pentru ochi.

Crema antirid de noapte, o crema pentru ochi care arata bine

Alege o crema buna pentru tenul tau! Unele creme sunt recomandate pentru regenerarea celulelor. Astfel vei avea un aspect mai tanar, o piele reintinerita!crema de fata, cum sa te mentii in forma dupa 40 de ani

Citeste si:  Despre cadouri inedite: cand si de ce sa le oferi

Crema – gelul antirid – contribuie la netezirea liniilor fine si a ridurilor din zona delicata din jurul ochilor. Acest gel este benefic, de aemenea, si pentru diminuarea aparitiei cearcanelor si a pungilor de sub ochi.

Alege o crema de fata cu vitamine!

Cu ajutorul vitaminei B3 si Pro Vitaminei B5, gelul se va dovedi a fi extrem de eficient in indepartarea semnelor vizibile de imbatranire a tenului.

Crema antirid de noapte trebuie sa aiba o formula speciala. Este bine sa contina ceramide si extract de ceai verde. Sa fie placuta pe piele. Sa ajute la reducerea ridurilor si a liniilor fine in timpul somnului. Pielea va deveni astfel mai ferma si placuta la atingere. In compozitia sa, trebuie sa contina Vitamina B3 si E si Pro Vitamina B5.

Stilul de viata este cel mai important pentru a arata cat mai bine

Cremele, oricat de bune ar fi, nu vor inlocui niciodata un stil de viata sanatos. Trebuie sa fii tanara atat la interior cat si la exterior.

Daca vrei sa arati tanara si dupa 40 de ani, pe langa cosmetice de buna calitate, trebuie sa te asiguri ca ai o alimentatie sanatoasa si faci sport regulat.

Acum ca stii cateva lucruri in plus despre cum sa te mentii in forma dupa 40 de ani, nu-ti ramane decat sa le pui in practica de zi cu zi si cu siguranta, vei vedea rezultate in curand.

Sumar
Cum sa te mentii in forma dupa 40 de ani? Trucuri si sfaturi utile la indemana
Nume Articol
Cum sa te mentii in forma dupa 40 de ani? Trucuri si sfaturi utile la indemana
Descriere
Este important sa stii cum sa te mentii in forma dupa 40 de ani deoarece, pentru multi dintre noi, aceasta reprezinta un punct de cotitura care aduce schimbari. Metabolismul nu mai este acelasi, kilogramele isi fac de cap linistite oricat de mult am incerca sa ne controlam alimentatia, apar durerile de oase, musculare iar dilema cea mai mare este “cum sa ne mentinem in forma”?
Autor
Publicat de
Juliana
Logo

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *