Gustari sanatoase si satioase intre mese – cum sa le alegi corect

A avea un stil de viata sanatos este un lucru esential in zilele de astazi, starea ta de bine pornind, in mod special de la felul in care alegi sa iti hranesti corpul. Programul aglomerat pe care, cel mai probabil il ai si tu, nu iti permite de fiecare data sa iti organizezi mesele asa cum ti-ai dori si cum stii ca ar fi cel mai sanatos pentru tine. Gustarile intre mese joaca un rol important. Acestea au menirea de a-ti tine de foame pana la momentul pranzului sau al cinei. Intocmai din acest motiv, alegerea lor in mod corect este absolut necesara pentru un corp de invidiat. Gustari sanatoase si satioase intre mese pe care sa le alegi mereu:

1. Fructele, precum mere, pere, banane

Aceste fructe sunt, in primul rand, usor de luat cu tine in geanta oriunde. Acesta este un lucru important, pentru ca, astfel nu te vei murdari in timp ce le mananci. O astfel de gustare va fi, cu siguranta pe placul persoanelor care simt nevoia sa isi satisfaca pofta de dulce. Un plus este si faptul ca aceste fructe sunt pline de fibre si vitamine, care te vor energiza instant.

 Gustari sanatoase si satioase intre mese.

 

2. Diferite sortimente de nuci: pecan, migdale, caju, fistic

Nucile, in general, sunt atat delicioase, cat si foarte hranitoare din punct de vedere nutritiv. Un pumn de migdale sau nuci pecan sau orice alt sortiment iti vor potoli foamea si te vor ajuta sa nu poftesti alte alimente care nu sunt sanatoase. Tentatia este mare, mai ales pentru ca oriunde am fi putem sa gasim o patiserie cu produse apetisante, insa te asigur ca avand o astfel de gustare delicioasa in geanta, nici macar nu te vei mai gandi la altceva!

 Gustari sanatoase si satioase intre mese.

 

3. Morcovii

Sunt potriviti persoanelor carora nu le plac gustarile dulci. Daca te intrebi cum ai putea sa iei cu tine in geanta morcovi, ei bine, raspunsul este foarte simplu! Pregateste-i de acasa, spalati si taiati in fasii, pentru ca mai apoi sa ii asezi intr-o caserola pe care sa o iei cu tine in geanta la birou sau la facultate. O gustare rapida si simplu de pregatit.

 Gustari sanatoase si satioase intre mese.

 

4. Fructele deshidratate

O alternativa mai sanatoasa a fructelor confiate la care se foloseste mult zahar. Fructele deshidratate care imi plac cel mai mult sunt merisorul, caisele si curmalele, pe care le folosesc adesea si in diferite preparate, precum biscuiti cu ovaz sau la micul dejun in porridge, o budinca din fulgi de ovaz si lapte de migdale. Desigur ca o combinatie delicioasa este si cea dintre fructele deshidratate si nuci. Trebuie doar sa incerci cat mai multe variante de combinatii pentru a-ti da seama care dintre ele iti place cel mai mult!

 Gustari sanatoase si satioase intre mese.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


*